Äntligen godis!

Nu har min älsklingskorv äntligen kommit hem!
Jag som varit så duktig och endast levt på soppa och havregrynsgröt och gått ned två kilo hade beställt melongodis från Husum, så nu har jag suttit och svullat godis med pälsk hela kvällen.
Eller han har sovit, jag sitter och fördriver tiden framför datorn med godisskålen i mina tankars fulla värld.

Jag vill hoppa av skolan.
Funderar på att ta kontakt med min syo och höra vidare vad som gäller.
Jag orkar verkligen inte forstätta om vi ska vara uppe på äckelvtc gymnasiet.
Jag vill inte!

En liten hundvalp skulle få mig att vara motiverad till att gå på skolan den här terminen och läsa upp de ämnena som vi har hela året så att jag kan skita i dem under vårterminen för att vara hemma och gosa med vovven.
Hur som helst så blir det en hund bara Gudrun får fler än tre valpar, och speciellt en handhund i Bobby miniatyr!
Då åker vi till Sparreholm och hälsar på under jullovet :D
Kan inte vänta!!

Och idag fick jag min epilator från Eleven. Jag fick även en "godispåse" med lite prova-på-produkter.
Ana om jag blev sur då man inte kunde äta den rosa mycket väldoftande bodymilken.
Danne utbrast- Det där ska du inte äta! i ren förtvivlan då han såg min besvikna min.
Jag fick även nåt slags revolutionerande formula som ger plattare mage, med magplattande mikrofibrer som hjälper till att synbart ge en fastare mage kräm. 2ml fick jag mina vänner, och jag var bara tvungen att titta upp vad en sådan här flaska skulle gå på, för Linn är desperat och drar till med alla fettrevolutionerande medel, men 1450 jävla spänn för 100 jävla millliter! Rodial Tummy Tuck...
Jag säger då det, jag säger då det...

Nu ska jag mysa med min nyhemkomna nyduschade pojkvän som sover!












KOMMENTARER:
maryy

HAHAHHAA du vill ju äta allt:D:D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: