Vill veta vad jag vill!

Jag har en stark magkänsla att Gudrun inte är dräktig. Att det inte blir valpar till den andra advent. Att all min väntan och förhoppning har varit förgäves.
Jag bara tror än så länge. Det skulle ha varit så bra att veta, kommer de försöka igen? När?
Jag vill ha valp efter Bobby och Gudrun!
Det är ett som är säkert.

Har varit och kelat med en valp idag. Så gosig, mjuk och flummig. Det är en avkomma efter Hälleforsaren Roy som Dannes pappa äger.
Så söt och jag försökte få med honom hem, men det gick inte för sig.

På torsdag ska vi kolla på en ny lägenhet.
20 kvm större med ett rum mer än den vi har idag, och 4000 kallhyra varje månad. Det blir knapert, men vi klarar det har vi just räknat ut.
Men blir det flytt, så blir det ingen valp.
Och det blir ingen flytt heller för min del om vi inte får hyra ut lägenheten vi har nu i andra hand, detta boende ger man inte upp bara sådär! Fast än att jag vill det...

Nu är det bara att lista ut vad jag vill.
Hund och bo trångt och få pengar över varje månad, eller ingen hund, bo dyrt, men förhoppningsvis mycket lättsammare än idag, nära stan med rikigt kök med kyl/frys och kööksfläkt!
Kommer nog blir lättare att bestämma sig efter att ha sett lägenheten!
Och efter ett svar från Malcoms Kennel...

Vill veta nu!

Ledig en vecka till (tack vare APU) :D

186 dagar kvar...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: