Valvaka

Igår hade jag, Emelie och Martin valvaka.
Vid 22.07 var vi alla tröttare än trött och vi hade mycket roligt åt absolut ingenting.
Frågan hur vi skulle orka hålla oss uppe hela natten ställde vi oss hela tiden.

Filip och Fredriks valvaka uppmuntrade oss till att ta bilder på hur vi valvakade.
Lättare sagt än gjort så hade vi plockat fram stativet, och Martin med sin föraning hade tagit med sin nya Eos 450, bara för att vara 50 snäppet värre än mig! SNOBB *host*
Det blev ett par mycket underbara bilder, men problemet var att vi inte hittade på hemsidan vart man skickade in, vi som så gärna hade velat visa omvärlden hur vår myskväll med TP, kaffe och Zingo, vilket Martin exprimenterade med och kom fram till att det inte var gott! Godis, bullar kex och kameraposer!

Jag lovar att lägga in dem på bloggen senare idag, just nu har jag fel dator!

Det blev en mycket lärorik kväll med både presidentval och TP. Vem hade kunnat tro att jag var så sofistikerad?
Och vem hade ens kunnat  gissa att Sveriges längsta simtävling var Öland runt? (Vansbrosimningen ^^)
Emelie lärde dessutom Martin ett nytt roligt ord som han satt och sa hela kvällen; Böghora.
Ingen vann TP ronden, men det stod mellan Emelie och Martin som lyckats samlat på sig mest pluppar.

Tack för en helgalen presidentvalvakakväll!
Som avslutades efter 01.00.
Hoppas det gick bra att köra i morse Emelie! ;)












KOMMENTARER:
Emelie

Satt och log hela inlägget ;).

Det gick jättebra, tack. Och tack för en supertrevlig kväll :DDDD

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: