Så var det sagt

Ett MVG som går till spillo bara.
Tre bokstäver, ett betyg - samma poäng, så varför i helvete ska jag anstränga mig för att fylla ut bläck på pappret?
Genomför man inte sin APU har man inte uppnått alla målen i Text B kursen, och kan därför inte få MVG i slutbetyg.
FINE!
Det betyder att jag är ledig i ytterligare en vecka! Smaskens!

Då ska jag klippa mig! Eller inte...

Idag behandlas vårt ärende om lägenheten, den perfekta lägenhetslägenheten!
Blir den vår, blir det ingen hund om det inte händer något drastiskt och jag får ett jobb.
Eller vinner Drömvinsten på Lotto.
Sökte faktiskt ett jobb igår, perfekta jobbtider också; 17.00-21.00!
Men vi har även spekulerat i att behålla denna gamla, förfallna, äckliga lägenhet. Vi sparar mycket mer i månaden då, för denna är "billig", men jag trivs inte, så man får det man betalar för.

Igår fick jag damp över badrummet. Måste ringa och höra hur fan man ska kunna städa avloppet då badrummet är så gammalt så man inte får upp mer än en kakelplatta med lite våld.
Sist vi försökte hittade vi ett jordbruksmuseéum från 50-talet under badkaret.
Måste hyra in någon stackare som får ta på sig det jobbet känner jag...

Jag väntar på att klockan ska bli 8.00 så jag kan ringa Fabös och grina lite till på grannen som parkerar fel. Sedan gå och sova igen.
Nu är klockan över sju och grannen har vaknat, jag lovar, maken till stampfot har ingen varit med om!
Det måste vara en travbana där nere, åtminstånde låter det som så. (LESS)

189 dagar kvar till friheten...
Och 3 dagar till jag får öppna min chokladkalender!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: