Jag hatar APU!

Idag är första dagen på mardrömsapu:n.
Jag riktigt hatar detta och jag verkligen får ångest av att det bara är 9 jävla dagar kvar.
Jag avskyr APU:n! Jag riktigt hatar Skidskytte och världscup och Östersund och denna äckligt avskyvärda miloverkstad.

Dåligt väder är det. Minusgrader och snö i mängders mängder.
Jag vill sitta hemma och tröstdricka varm choklad, mysa ner mig i täcket och bara låta all jävla skit vara!

Jag tycker inte om sport. Jag hatar att intervjua och ringa folk, ta kontakt och ställa massa dumma frågor. SÅ VAD FAN GÖR JAG HÄR?!

Danne har åkt till Umeå, så när tiden kommer då ja äntligen får åka hem så finns de ingen hemma som kan trösta mig.
8-16. Idag har jag suttit sedan halv 9 och inte gjort något. Jo väntat på att en skrivarjävel ska installeras av Office så vi kan skriva en blänkare om dom och hur duktiga de är som lånar ut utrustning. Och hittills har jag inte sett skymten av så mycket som en FAX!

Jävla skit äckel pest satans helvete!

Jag VÄGRAR!












KOMMENTARER:
Kristoffer

haha vad du går ann Linn :p

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: