I'm slowly losing my ground

Igår halv tolv på natten var jag ut och satte lapp på grannens bil.
Idag skulle jag ringa och wajna på Fabös, ännu en gång, men jag sov över deras öppettider.
FAN FAN FAN!
Jag ska ha rätt, jag ska se till att den där bilen parkerar som alla andra som inte betalar för sin parkering.
JAG ÄR ARG!

Idag, tredje plats i bostadskön av 298 intresserade. Det ser inte bra ut. Jag vill ha den där lägenheten!
Jag vill slippa mina nya grannar för jag hatar dem så otroligt mycket!
Jag vill ha en köksfläkt så det inte luktar inbrännd pizzeria varje gång man ska laga mat!

Idag sket jag i APUn. Danne kommer hem från Umeå, då ska vi fira hans lön!


Just look at me now
A shadow of my former glory and the moral of my story is...


It may seem I'm holding it down
But if you wanna know the truth
I'm slowly losing my ground















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: