Erik & Mackan

Som jag har längtat! Och det hade inte kunnat passa bättre med en säsongspremiär av serien som idag!
Jag sitter för mig själv och garvar som en tok åt deras skämt.



Såna där skämt om bajs och viktideal som jag och Danne drar hela tiden!
Jag saknar dom. De små stunderna med honom som man i vanliga fall inte tänker på...
Saknar min skitkorv!
Men på fredag kommer han äntligen hem! Halva tiden har gått nu!

Samt att Danne är lite lik Erik ändå...?

Nu är det bara att se fram emot reprisen av Erik och Mackan på söndag klockan 16.00!
+ att det är Weeds imorgon!












KOMMENTARER:
Andreas

Eftersom du bloggat om Erik & Mackan tänkte jag att du ville veta att programmet har ny sändningstid fr o m söndag 7/12. Ny tid är klockan 20.00 på TV6.

Trailer:

http://se.youtube.com/watch?v=8nKDT5NRepI

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: