Svets?

Det blev ingen svetsning för mig idag. Då klockan ringde före 7 en söndagsmorgon så fanns det inget annat alternativ än att ligga kvar i sängen och må gott!
Men jag är fast besluten att lära mig, så det får bli en annan gång jag följer med honom till Waplans!
Danne drog sig i alla fall iväg efter mycket om och men och godis och energidryck.
Han hade egentligen inget annat val eftersom han ska ha fyra badtunnekaminer klara helst till på fredag. Och så har hans mor beställt någon slags kruka som ska vara svetsad, ingen förstår hur men det var bara för Danne att hålla med för att få tyst på hennes planer.
Blir ju lite extra pengar på det hållet och de är ju bra! Största anledningen till varför jag vill lära mig tigga, då kan vi båda svetsa svartjobb!
Ingen i Östersundsområdet som vill ha kaminer svetsade till ett bra pris? Jävligt bra pris! ;)

Så jag sitter hemma i det dystra, gråa skitvädret. Jag har ännu en massa som ska göras. Jag hatar den här pressen skolan för med sig. Jag ser faktiskt inte ens fram emot till i morgon då vi ska debattera. Nej, nej!
Och så ska jag ha rest i Hjärt och lungräddning från 8 på morgonen då jag egentligen börjar 10. Så det sket sig ju.
Den större anledningen till varför jag inte tänker gå på den där restlektionen, som jag verkligen skulle behöva för att höja mig till ett IG, är den att jag inte vet vart teorisalen är i Sporthallen. Och då vill jag poängtera att jag har gått på skolan i 2.5 år.

Och denna vecka har vi NP i matte. Del II dessutom. Kan ju inte gå sämre än att jag kommer behöva få ta extralektioner då alla andra har avslutat kursen innan somarlovet!

Nu ska jag förhöja denna trista, deppiga dag och titta på The pirates who don't do anything!


Baj!












KOMMENTARER:
Luna

Lycka till imorgon (eller om några timmar) håller tummarna för dig!
klart ni kan ju faktiskt starta egen svartfirma ;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: