Stolt!

Segern i debatten om fildelning tog team Elofsson- Skoog hem!
Med endast ett poäng från laget emot "Reklam riktat mot barn" vanns titeln årets debattör.

Nej jag skojade, men vann gjorde vi! Härlligt som fan!
Det var så sjukt nervöst i början, alla jagade upp sig lite för mycket och det smittade av sig på mig som innan varit lugn som en filbunke. Varför skriver man så egentligen?

Vi började så otroligt bra redan i starten utav våran debatt. Motståndarna satt ner då de läste sin inledning, då tog vi tillfälle i akt och reste på oss då det var våran tur. Med raka ryggar och ett hållbart tal fick vi åhörarna i första skedet. Så underbart! Jag ska bli politiker!
Adrenalinet pumpade ett bra tag efteråt, känslorna blev ibland väl för blandade. Fyra tjejer som tycker två olika saker blev ibland för mycket. Men vi sopade golvet med dom!

Jag hoppas verkligen Alee blir kvar till nästa år så att han inte flyr över till USA igen. Han är vekligen så grym! Vi får göra hur roliga saker som helst, men ändå lär vi oss så himla mycket på ett kreativt och annorlunda sätt.
Han har många egna erfarenheter som han kan berätta om, så att man lättre fattar då det dyker upp något konfundersamt.

Idag hämtade jag också min Text A kursbok. Så skönt det kändes att ha den i handen, oja!

Sedan stannade jag kvar med Thomas och redigerade lite mer på vår film. Supberb!
Tanken var att ta bussen, men då jag såg den komma och veta att jag inte skulle ha en chans att hinna ifatt den om jag inte råsprang så fick det bli en promenad hem, i spöregnet och blåsten. Men nu skiner det sol och är kanonsommar!
WHY!?

Den här sparrissoppan var inte så tokig ändå!

Härligt!

Ping Pong Kingen imorgon, någon?!












KOMMENTARER:
Lammet

Glöm inte att jag fick dig att förstå all fakta ;D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: