Ryckt upp mig!

Äh, vad är en pojkvän mer eller mindre att grina om? Jag menar han kommer ju hem igen, och då är vi mer kära än vanligtvis i varandra för ungefär 20 minuter.
Men det är just de 20 minuterna som är värt att redan nu börja länga efter!

Jag har ryckt upp mig! 11 dagar går fort. Jag ska gå i skola och pina på med allt vad som nu kommer hända och ske där. Jag kommer tvinga med Martin på Ping Pong Kingen på tisdag. Sedan har jag mer eller mindre alla dessa 11 dagar redan planerade, allt för att tiden skall flyta på.

Jag har även börjat "rycka upp mig" för idag gjorde jag en makaber upptäckt;  till min förtvivlan, att jag har gamnacke. Jag kommer aldrig kunna ha håret uppsatt, never ever. Förstå vad less jag blev då jag insåg att jag är på god väg att få puckelrygg, en välartad sådan med eftersom denna är på fin väg.
Så nu sitter jag här med ett engelskalexikon på huvudet och letar tangenter. Inte lätt, men vad fan gör man?!

Och imorgon kanske jag till och med får höra om mitt jobb! Ja om jag får det nu vill säga.
Ska jag vara ärlig tror jag att den där Camilla vill ha någon mer lik sig själv. Fyraochenhalvmeter lång på spetsiga högklackade, skinande, lackerade, svarta skor (pumps, vad är det?) med de senaste, hippaste jeansen som täckte de där flaggstångssmala benen ändå upp till över naveln tamejfan! Hon hade håret uppsatt i en prydlig knut därbak och hela ansiktet var väl sminkat.
Så kommer lilla jag in. Ruffsigt hår för borsten och jag kommer inte bra överrens. Peak jacka, hur ordinary är inte det? Och ett par slitna jeans. Jag hade faktiskt anträngt mig den dagen genom att ta på mig ett halsband för att se lite "smyckeintresserad" ut.
Se då om det fungerade, och om jag får jobbet på Hallbergs Guld!

Suttit nu i tre timmar och gått ignom nästan allt material som fanns i Debattpaketet om fildelning som jag hittade på The Pirate Bay. Segt som bara fan, men vad gör jag inte för att det ska gå bra imorgon på debatten.
Denna debatt är ju en stor del utav betyget i Mediekommunikation A också, så visst anstränger jag mig!

Fast nu saknar jag hans dåliga skämt och hans illaluktande pruttar... litegrann...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: