NP Engelska

Writing dessutom! Jag har hittills lyckats klara mig undan dessa hemskheter med hjälp från min lillebror, men nu är det på rikigt! Det är verkligen på riktigt, nu är det mina kunskaper som räknas, och det är det som verkligen skrämmer mig!

Tidigt som fan är det också, min sovmorgon till 10.00, vart tog den vägen? Med endast 4 timmars sömn inatt så känner jag redan nu att detta kommer gå käpprätt åt helvete! Längsta dagen på veckan ska man börja tidigast.
Längsta segaste dagen innebär mediekommunikation, vilket är kul i och för sig, men det är så segt. Och jag har inte skrivit mitt pressmeddelande som vi haft två veckor på oss att göra till idag heller.
Skoj! Nej då men veckan har knappt börjat! Är det någon vecka man skulle vilja ta semester från livet så vore det denna... Semester från matematikproven!
Men det är ju solväder ute...

Oxygene IV













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: