Motormässan i Östersund

Idag hade vi äran att få gå in gratis på motormässan eftersom faster ställde ut sin fina Mustang Fastback.
Och att jag där även skulle få uppleva min livs drömbil var ett mirakel. Jag stod framför skönheten minst en kvart och bara glodde. Pulsen ville aldrig lägga sig. Tänk er det där pirret av kärlek, så kändes det. Håret på armarna reste sig och jag ville bara slita mig förbi snörena som höll publik och däcksparkare på avstånd och krama om den! Jag ville känna, bara ta, bara testa!
Vi gick runt och tittade på proffslackerde Impalas, Porschar som varvade gärnet och brännde gummi, gamla, nya, fräcka, söta, fula, coola bilar i alla former och storlekar, och där stod den bara. Jag ville inte gå någon annan stans!
Medan jag gick runt och låtsades tycka om de franska, udda, otroligt fula bilarna från tidigt 70-tal så stod min drömbil bara där och liksom väntade på mig!

Men jag har nu över 100 bilder på den här skönheten, me do love it sooo very much! Så jag klarar mig ett litet tag till. En utav mina drömmar har gått i uppfyllelse, nu fattas bara att ÄGA denna bil!

image63
Plymouth Prowler, endast 11000 exemplar! Är den inte så sexig!?



image64













+









Fasters Mustang Fastback 1965 + kollaget jag gjorde åt henne till utställningen.



image67
En sjuuukt jävla fet och snygg Volvo!

image70
Bilen från Classe's Bilstyling var där och umpa pumpa musik.
Orginalpriusen är den gråa!



Sedan efter en god och välförtjänt kebabrulle på DAFFY's, där de har sås, så åkte jag och älskling iväg och fiskade eftersom det fina vädret fortfarande höll i sig.
Mysigt värre och fisk blev det. Jag fick till och med en gädda, då blev Danne grinig så då packade vi ihop och åkte hem.
Nu sitter han och tröstspelar GTA och jag sitter här och beundrar min dators tålamod och styrka. Att den inte bara fiser ihop är ett rent under.

image65
Kvällsfiske i Backviken, Rödön.


image66
The world through my glasses.
Intressant att fota genom solglasögonen, trixit, men skoj -och SNYGGT!


image68
En bild utan solglasögon som filter...

image69
... Och en med solglasögonen framför linsen!


image71
Och min älskade drömbil får avsluta den här bloggen för ikväll!













KOMMENTARER:
Wera

Haha, vad jag har för mig så är våra mödrar kusiner så :)

Lammet

Plymouth Prowler ser ut som en... sak! Finns helt enkelt inga ord som beskrivere dess äckliga design!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: