Helgdepping

Inatt har jag sovit sju timmar. Det är hela fem timmar för lite om det ska vara normalsömn för mig. Vaknade av att regnet smattrade sådär härligt mot det nylagda taket. Danne fick ta på sig skorna och gå ut och hämta ännu en hund. Hans syster ska på dop idag, så nu har vi två hundar!
Sedan spydde Roy på mattan!

Jag är svinigt trött! Det är lördag och jag har redan deppat sönder mig inför imorgon och den kommande måndagen. Känns så jävla jobbigt så det är ju nästan obeskrivligt. Och det där pressmeddelandet kan ju bara ta och försvinna ner i en översvämning eller något, jag tänker skita i det!

Så lördag, jag är skitdeppad, trött, irriterad och en Roy på det gör allt till ett rent helvete. Han kan vara världens sötaste helleforsare, men fan vad mupp han är nu! Han ligger och småskäller hela tiden åt grannhunden som skäller i trapphuset. Danne får psykbryt på honom men det hjälper inte, han fortsätter småskälla. Den andra hunden, rottweilern Ella, gör ju inte saken bättre. Hon retar upp Roy som får damp å så är bråket igång.
Jag tänker inte vara hundvakt på ett bra tag nu. Mina fingrar är sönderslitna och inte ens Cesar Millans knep fungerar på hundjäveln. Han drar som bara fan!

Igår såg vi Hotel Rwanda. Då filmen rullat på ett tag insåg jag att det var filmen som vi pratade om på mediekommunikationen förrut. Att vi skulle se den någongång. Jag tänker då inte sitta på skolan i över 2 timmar och titta på den här hemska filmen, så det är ju bra. Finns inte så mycket att säga, helt sjuk film. Hitler II om man så vill. Galna människor i ett galet land där allt blir ännu galnare!

Aja... ska se om det går få tyst på hundjäveln någongång... vettefan vad som sker annars!

Skithelg!













KOMMENTARER:
Lisa

Ibland har man dagar då allt bara går fel :/

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: