Hata shopping!

Idag slet jag Danne från sitt GTA en stund och drog med honom ut på staden. Här skulle shoppas i mängder! HAHA! Jag? Ne skulle inte tro det va?!
Det känns himla kul innan man tagit sig iväg ut, innan man har kommit in i staden. Jag har massa ideér och planer inför vad jag ska köpa och vad jag vill ha, men det blir aldrig av.
Varje gång säger jag att det inte kan vara så mycket folk ute på stan och att det är då vi ska passa på, men för varje gång blir det bara mer och mer. Det kryllade av folk och de där hemska barnvagnarna som tror de ska ha fripassage fanns överallt!
Jag stör mig på allt och alla, små fjortisar och stöddiga små pojkar som går i lika stora kläder som Danne har och tror de är så bäst!
Alla dessa äckliga busstorgare och lodare.
Jag hatar att gå på stan! Jag hatar att shoppa! Är jag normal?
Internet säger jag bara, för Östersund är verkligen en sunkstad med massa störiga människor!

Mitt mål idag var att köpa en oversize t-shit, men inte ens det blev de. Alla har dessa fina, färgglada, fitloose tröjor nu, men jag hittar de fan ingenstans! Varit in på varenda affär och de finns inte!
Junkyard hade en sådan fin Nikita tröja men nu är den slut. Jävla skit också!
Jag hade bestämt att jag skulle köpa nytt puder, det jag har nu har jag haft sen 1999 typ. Jo, eller hur att jag pungar ut 145 spänn på lite puder? Noway!
Sedan gick vi in på JC, de brukar ha schyssta kläder där ibland, men det var någon där längst inne utav de finare modetjejerna som dragit av världens äggmök så vi tog oss inte längre än till kassan, Fyyyyfaaan säger jag bara. Danne hade aldrig varit med om sådan stank förut, och tro mig, han är van vid det mesta! Så där blev det inte heller några fynd! Stackars kunder!
Det blev ett hundben till Roy tillslut. Nu slipper han bita på sina tassar hela tiden.

Aloha, min favoritaffär i denna hemska stad! Den är miniliten och ligger lite i utkanten så man är alltid själv därinne med de trevliga killarna. Den är liten men man får ändå plats, och så har de skitnajsiga "surfskläder". Vi kan säga att den är som Junkyard. Gabriel, en annan liten klädaffär där man får klaustrofobi om det är mer än en kund åt gången, den är som Zoovillage, lite brat och överwannabesnygg kläder. Inte snyggt alls! Där är det hemskt att vara! Men i alla fall! På Aloha fick jag två jättefina tröjor av pojken! Billabong på rea båda två så nu är jag jätteglad, så nu får han spela ett tag innan jag tvingar honom att börja med ryggbiffen! Mums så gott, jag är redan hungrig!

Hopp fredag, då är helgen i princip slut då... och jag har inte skrivit något pressmeddelande än!

Orkaaa!












KOMMENTARER:
Diana,

Hoppas du får en underbar dag! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: