Årets första fiske!

Isen hann knappt försvinna från sjön iår innan vi tog oss en tur ut med kastspöna!
Det blev inte en lång tur kan jag lova, jag kastade två kast sedan var jag less. Och så luktade det död råtta för vi stod vid ett utlopp av något slag. Mysigt!
Sedan gled vi runt i finsigman på stan och tittade på alla fulla fjortias och alla coola gangstassmåttingar.
Mycket roande. Eller kanske inte.

Men talang var inget att se på idag. Bara en massa sång och de där "rapparna" som hette som nån skotermodell kan ju bara gå och dra något skitigt över sig. Så himla pinsamt dåligt! Ändå så, jag tror de var Sofia som sa att det inte gjordes sån "typ" av rappmusik i Sverige. Jo heller hur kärring! Alla "rappare" sjunger om hur fulla de blir och blir utslängda från krogen, att de vänstrat och att de aldrig ska supa mer.

Aja hoppas de blev dissade så inåthelvte.
Blev ingen Control för mig idag. Lite synd men man kan ju få tag på den på annat vis. Tänkte köpa en blue-ray film till ikväll men ofta man pungar ut över 200 spänn, då en sådan också går att få på annat vis ;)

Förresten har jag gått ner tre kilo nu (min metod fungerar! =D), så nu fattas det bara precis 9 kilo innan jag skaffar dreads.
Fråga mig inte varför det är så, det bara är det!



image16
Årets första fiske!














KOMMENTARER:
Luna

Haha sådana har vi gott om "gangerswannabe" :P

Wow otäckt med fiske ju, med deras små huvuden & urk! :P

Haha lyssna bara på Byz, så ja rappare sjunger mest sådant! =P

Heja dig! vad är din metod? =P har nog missat det >_

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: