Alla hatar vi lärarjävlar!

Och idag jag gör det extra mycket! Matematikläraren, ett känt hatobjekt på min blogg, honom tänker jag forstätta skriva om idag. Jag kanske till och med borde ordna en ny kategori som heter Jan-Erik?
Jag var på extralektionen idag för att göra klart mitt procent papper, som jag helt onödigt fått eftersom han anser att jag inte kan det!
Martin fick precis samma papper med procentuppgifter på. Idag behövde Martin bara göra några få uppgifter, de lättaste. Jag hjälpte honom med de flesta i slutet Jag hjälpte och förklarade så att han skulle lära sig. Lärarjäveln Jan-Erik kom och ansåg att Martin gjort det bra ifrån sig och att de därmed satte punkt för A kursen i matematik. Men jag då?! Jag hade löst hela jävla pappret, jag kunde till och med VG uppgifterma, ja förutom en då! Eller två om man ska vara jätte noga. Jag hade lärt Martin som inte förstod ett dyft om vad det handlade om, jag fick mer poäng på Nationella proven än honom, men ändå gör denna jävla, satans Jan-Erik Ersberg såhär mot mig! Jag måste komma på torsdag igen och göra ett slutligt prov.
Vad är han för jävla idiot!
Ända sedan vi fick honom har vi på VARENDA klassråd klagat på honom. Våra mentorer har klagat på oss och att närvaron vid matten minskat, tro fan de, då vi har en lärare ALLA hatar!
Jag ska gå till rektorn, Carro ska gå dit, Maria, Emma, jag är på!

Sitter och hjälper Shöbba med religionen. Han hatar sin lärare jättemycket med. Men inte lika mycket som jag hatar min. Eller jo kanske då!
Hittade en rätt skoj sak ändå, Shöbba med religionsuppgiften ska skriva (läs det här ordet och hata det jättemycket) en orsaksanalys om en sekt.

http://susning.nu/Insekten

Nu ska jag fanimig dra iväg ett mail till rektorn, sedan ska jag skicka om mitt CV. Har ändrat rätt mycket, så jag hoppas de inte anser att jag är helt dum i huvudet. Ringer de och frågar om jag har något allvarligt fel kan jag köra med den att internet dog och att jag inte trodde det kommit iväg, eller något...

Fuck alla lärarjävlar! Varför kan inte alla vara som Anki, Lasse, Alee, Björn, Erja eller Micke?

Ska bli så skönt med sommarlov!












KOMMENTARER:
jennifer

men mena, jag är oxå på att gå till rektorn o klaga om jan fucking erik

Thomas

Ja, jan-banan har tappat greppet.

Wera

Haha, vi har en liknande lärare på Hjalmar, och våran mentor klagar ständigt på att våra frånvarotimmar ligger på mattetimmarna. Men våran lärare är sadistisk, och hon tycker mycket bättre om Mediaeleverna som vi läser med än oss estetare. Man ber om hjälp, och hon kommer dit och man tror att man ska få hjälp. Istället säger hon något i stil med " Du är värdelös om du inte kan det där" och går därifrån.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: