Svammel...

Svammel, vilket fantastiskt ord. Det var ju helt makalöst vilket häftigt ord jag kommit att fastna på. Svammel...
Det var under reprisen i en match på UFC mellan Chuck Liddell och Randy Couture jag kom på mitt makalösa ord.
Jag berättade entusiastiskt vad som skulle komma att hända härnäst innan rond ett segt avblåstes mellan de tappra, kelande männen.
Så kom tvsport reklamen. Jag såg precis hur mitt ord passade in i loggan på 4sport.
Chuck fick in sitt superknytnävsslag som kom att spräcka ögonbrynet på Randy. Det blev otroligt blodigt, kladdigt och brutalt i ringen.ånt gillar jag.
Det var riktigt roligt att se en repris på en topmatch mellan två lätt tungviktskämpar.
Att redan från början veta vinnaren och se alla slag medvetandes, som man så väl vet när de ska träffa precis rätt!
Chuck vann matchen såklart!

Det var den sista matchen för ikväll på UFC, och imorgon ska jag också upp tidigt.

Ne vänta! Nu blev det Poker after dark på tv4sport.

Ses imorn!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: