Påsklov!

image1
Utsikt från lägenheten denna dag :)

Nu har mitt efterlängtade påsklov äntligen kommit!
Jag vaknar upp med solens strålar som sträcker sig ända bort till sänghörnan, det är fantastiskt!
Medan de andra stackars barnen är på skolan och pratar miljö så ligger jag hemma och gosar under det varma, sköna täcket!
Jag hoppas att det bli lika fint väder imorgon, för då är det pimpeltävling i Laxsjö, ser mycket fram emot det!
Då ska jag fota har jag fått i uppdrag av Laxsjö Bygdegård, så håll utkik på den hemsidan sen ;)
Sedan är de påskafton, och inte för att skryta, men jag fyller ju år då, och sedan är de dänsinga... tror inte jag kommer gå dit, det känns inte så. I så fall skulle de vara för att bli firad av Jannez då =)

Jag kommer få träffa momma och hon ska laga till min storfisk jag fick i somras uppe i Dammån.

Var till svärföräldrarna igår och fick skitmycket påskgodis + 2 trisslotter var och pengar, vi vann faktiskt 100:- på de jävlarna, och så vet jag en som ska in och skrapa klövern i tv, turkärring!

Nu ska jag börja packa till allt som ska tas med till byn, sedan kommer brorsan och hans tjej hit med en massa packning så det ska bli kul att se hur vi löser allt i Dannes fjuttbil... som han dessutom snart bajsar på.
Satans försäkring, har ju snart inte råd att leva tack vare biljävlen!
Bilförsäkringen : 3790
Bensin denna månad : 3980

Aja, tur inte jag har körkort och bil i alla fall!

Glad Påsk












KOMMENTARER:
Emelie

Jag skippade också miljön idag och myste under mitt täcke :D.

Ha ett härligt påsklov, och Grattis i förskott :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: