Nu är det helg!

Och det är nu det börjas att man ska gå runt och gruva sig inför måndagen. Jag vill inte börja skolan igen.
Men ändå ser jag fram emot att få veta om jag ska få ta en extra kurs bara för att få ha text B nästa år. Extrakurs= mera jobb. Fast det känns som jag kommer klara det, allt för mediekommunikationens skull!

Igår, innan mitt svammel, var vi ute en sväng och fiskade. Det blåste som bara fan, men vi satte oss vid varsit hål, jag, pojkvännen och gamernissen.
Det var omöjligt att komma därifrån utan fisk, påstod Daniel, men vi kom då inte hem med ens lite sjögräs.
Han skulle promt bevisa att det fanns fisk i pölen, och gick runt sjön och borrade hål efter hår. Jag och nissen följde uttråkat efter, satte oss väntande ner för att sedan gå och borra ett nytt hål 20 meter bort.
Det blåste så kallt så vi ville inte ens ta av oss vantarna för att fika.
Fikat fick bli vid hemkomsten då vi satte oss och spelade tvspel. Mycket trevligt blev det ändå tillslut efter vissa dispyter.

Nu har jag färgar håret på brorsan, ska bli spännande att se vad han ser ut som då han kommer ut ut duschen, sedan ska vi frakta honom till bussen mot Svenstavik.
Då ska jag göra slingor på mig själv.

Nu är det inte långt till den 30:e... vi har under veckan passat på att svulla i oss kebab, bullar och munchie cheez crunchers. Måste ju lägga på lite innan ;)

Och så har jag fan blivit förkyld på det här lovet också. Sportlovet, förkyld och nu på påsklovet. Då skolan börjar igen kommer jag vara friskare än aldrig förut. Så fruktansvärt orättvist, men de är lugnt, jag tar ut kompensation sen då jag börjar bli less.

Nu ska jag se vad jag åstakommit med hårfärgningen på min bror!

Peace












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: