Skitväder!

Det ska inte vara sol och över 25 grader varmt dagar som den här! Det borde aldrig få vara fint då man ska tillbringa hela sin dag inne i ett sunkigt hus framför en dator i en mörk, dålig ventelerad liten hörna.

Men det är ju onsdag. Idag har vi premiär på våra små dialogfilmer. Ska ju bli lite kul att se.

Så är det ju det här med finväderet. Sitta hemma och dricka citronsaft när man vill. Åka och bada kanske.
Nära att det blev årets första dopp igår, men helvete vad kallt det var i Ås båthamn! Det var läskigt vad det skiljde sig i temepratur från det ställe vi var på först och hade picknick.

Onsdag... Jag har ju faktiskt inte varit borta en enda onsdag sedan vecka 3... så då borde inte finvädret hindra mig heller...
Förutom att jag inte har några skor som passar om jag vill ha på mig det och så måste jag använda mängder av plåster till mina förbannade skavsår. Ena jeansen är trasiga, jag kan inte ha svarta mjukisar en dag som denna varma skitdag!

Blä jag ger upp!
Hoppas vi slutar tidigt!

Just de, alla äckliga studenter lär ju spruta vatten utanför matan idag. Och nej, jag är inte det minsta avundsjuk för att det iår hade kunnat vara jag som stod där och jävlades. Jag ska inte ta någon student tralllaalalalaa!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: