Övningsköra

Om 41 minuter är det dags för min absolut första körlektion på körskolan.
Konstigt att jag inte är mer nervös. Jag kanske inte behöver vara det.
Jag menar, man kan ju inte vara bäst på en sak utan att först ha tränat, så alla är vi nog dåliga att köra bil de första gångerna.
Så körläraren Helmer klagar nog inte om man råkar få ett och annat motorstopp eller om man glömmer handbromsen, vilket jag alltid gör, eller om man krockar.
Det är ju det körskolorna är till för bövelen!

Det spöregnar dock. Risk för vattenkaning eller att jag glömmer vindrutetorkarna finns dock. Fönstren immar igen och bilen exploderar. Jag vet, för mycket teve.

37 minuter kvar nu. Känns ändå jävligt skoj det här!

Bara det att det är en jävla bit kvar!

35...













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: