Långlunch...

Vi har allt klart i vår film. Redigeringen, ljudnivåerna, för och eftertexter. Allt verkar ha klaffat! 
Men efter att ha sett några utav andras produktioner så är jag inte lika självsäker på våran längre.
Det kan bara gå som det går.

Om bara Thomas kunde dyka upp så kan vi bränna ut skiten på skiva. Är bara den delen kvar.

Jag vill sluta nu. Det är så fint väder ute och här sitter jag. I min ensamhet i den där trånga, mörka datasalen jag nämnde i morse. Segt att vi inte börjar förrän två igen. 

Danne slutar också tidigt nuförtiden. Han har råd med det verkar det som. Då ska vi ut och lapa sol och fiska. Han gör det senare, jag är bättre på det förstnämnda!

Hata detta skrivbord, det är fan värre än att skriva på en skrivmaskin från 70-talet. Man får våldta tangenterna förfan!

Nu ska jag bara sitta här och bara sitta här och ha ont i huvudet... låter lagomt kul!













KOMMENTARER:
Thomas

Jag var på övervåningen och fixade min "När Lammen Tystnar" analys när du undrade vart jag var ^^

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: