Fått betygen hemskickade...

Idag kom de, pappret där hela mitt framtida liv står skrivet i ett, två eller tre obetydliga bokstäver.
Inte för att jag tycker det spelar någon jävla roll, för det är ju ändå poängen som räknas, men ändå finns de olika kriterier som man ska kämpa arslet av sig för att få!
G är inte lika pompöst som ett VG, och ett VG är i synnerhet värdelöst jämfört med ett MVG, men det är SAMMA poäng!

Tack Alee! Jag fick MVG i Mediekommunikation A! Jag fick det! De var den enda kursen jag strävade efter ett MVG i, och där satt den! Så lycklig just nu, det stärker mitt självförtroende väldigt mycket! Jag kanske kan bli nåt?

MVG även i Rörlig bild, tack Erja för att du velade åt rätt håll ;)

Sedan var det spritt mellan VG  och G betygen. Jag är fan duktigare än vad man kan tro!
Idrott var det enda jag fick IG i, men vadfan orka idrott på skoltid!
Morfar vänder sig i sin grav just nu, påstod mamma. Han som varit den som byggt upp hela Laxsjö IF, slalombacken och elljusspåret, så kommer jag med ett lysande IG på mitt samlade betygsdokument. -Hej moffa!
Men det gör inget, idrott är en värdslig sak som inte borde finnas med som betygskriterie alls.
Det ska jag se till om jag blir skolminister!

Jobbat idag med. Lugn dag, folk är rädda för blåsten. Det betyder att den riktiga ruschen kommer imorgon då det även är varudag. Hejåhå vad segt...

Ett halvår kvar till julafton idag!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: