Det går bra för Sverige!

Nu behöver båda lagen bara göra ett mål till vardera så har min gissning gått i hamn.
Sverige spelar världelöst.
Zlatan är latare än fan själv. Det vill säga mig.
Han har knappt rört sig 10 meter från mittcirkeln i den här matchen. Bara står och väntar, får han bollen fumlar han bort den.
Elmander och Henke är synligt svettiga och helt slut, ser det ut som åtminstånde medan Zlatan, kungen själv inte ens ser ut att vara berörd. Hans knä gör väl så ont, oj oj... Stackars han.
Nej jag är inte ett big fan of Zlatan. Har aldrig varit, kommer aldrig bli. Och den här matchen ändrar det inte vill jag lova.
Var ju lite synd, jag som nu sett fram emot att vilja se mitt "älskade" hemland spela mot Holland. (Undrar om jag framgår som ett innre hot mot sveriges säkerhet nu?)
Men de får ju storstryk i den här matchen, så vad saknar jag egentligen?

Vid varje mål trycker jag på ljudlöst på teven, grannarna är helt galna. De bankar och slår och det låter som fan!
Det är de enda roliga med att Ryssland gör mål, höra trogna svenskars besvikelse. Då mår jag gott!

För vad är det här? Sverige spelar som dagisbarnen vid mediahuset. Passar fel, springer in i varandra, är fyra spelare på samma boll. Ingen struktur och inget upplägg, på bara!

Jag ska forstätta kolla, för nu ÄNTLIGEN får Källström spela. (Djurgårdare där då!;)

Holland












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: