Bad Company

Battlefield Bad Company är något helt utöver de vanliga pangpang spelen på marknaden i dagsläget.
Med världens oslagbaraste grafik springer man runt och kan totalförstöra allt i sin väg; husväggar, träd och tanks.
Flyga helikopter, köra båt eller varför inte leka en osynlig krypskytt i alla buskar.
Jag tycker det här spelet är något alldeles speciellt extra.
Det är roligt att kika på och man blir helt såld till den häpnadväckande bra grafiken och ljudet från gevär och andra massförstörelsevapen.
Spännande, men än så länge är det dock bara demot i onlineversion som utförs.

På torsdag den 26/6 kommer hela spelet äntligen ut, och jag vet en som suktar efter den dagen!


Battlefield Bad Company


Idag har jag kastat bort mitt absoluta favoritdrag på någon meningslös sten. Jag blev skitgrinig och tjurig efter det, för det var ett drag utöver de vanliga.
Ett par skeddrag har även försummats i dagens jakt på den stora gädda som snodde det perfekta skeddraget igårkväll.
Danne fick tre gäddor efter varandra på det, ända tills den där stora högg av det.

Trots åskvarningar och oväderspanik så har vi i Laxsjö haft det fint väder hela dagen.
Solsken och härlig temp, men det kom en skur mitt på dagen.

Nu har jag uppdaterat det viktigaste för idag!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: