Ännu ett CV

Jag blir inte riktigt klok på hur man ska bära sig åt? Hur gör man?
Vad ska egentligen stå och vad ska man utesluta? Vilken ordning?
Hur mycket är att gå för långt och när vet man att rätt sak ska knölas in på rätt ställe utan att man verkar vara en satans besserwisser?

Jag har skrivit otaliga dokument nu, och alla ser de olika ut.
Jag har använt mig utav färdiga mallar, guider, hjälpförum, men inget tycks hjälpa mig, för se, jag är ju fortfarande utan jobb!

Det här ska jag be till alla allsmäktiga gudar om att få.
Det här jobbet vill jag ha, det här jobbet ska få döda min otaliga fritid och bli min extrainkomst.
Om inte, nej då skiter jag i det här slitet tills det är min tur på allvar, det vill säga om 50 veckor, alltså då jag tagit studenten och kan titulera mig arbetslös på riktigt. Då är det allvar.

Danielbajskorven har åkt hem också, så nu är jag lämnad ensam fem dagar till ute på landet.
Jobba, jobba, jobba. Sommar-jobba måste jag tillägga.
Fast även denna fruktade affär går faktiskt bra att jobba på nu då jag är så jävla fokuserad på pengarna!
Så många timmar jag har jobbat på en vecka nu, så många blev det inte ens under hela min fyraveckors period förra säsongen!

Giv mig lycka!!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: