Ledig

Första gången på en hel vecka jag är ledig. Det känns verkligen underbart!
Ändå har jag haft 6 veckors sommarlov, och nu då jag jobbat en vecka är jag helt slut!

Igår fick jag jobba natt, och jag kan lova min Danne var trött i morse. Tre timmars sömn fick han innan det var dags att kliva upp till den första dagen på jobbet efter en tre veckors lång semester.

Och bara för att jag är ledig idag är det inte så soligt som de varit de dagarna jag jobbat. Så jävla typiskt!

Ska städa hela lägenheten nu är det sagt, men har så ont i huvudet.
Och så måste ja ringa schema om fler arbetstider!
Och Björn tjatar på ang. mitt reportage som aldrig blir gjort!
Och så måste jag ta kontakt med skatteverket.
Och så öppnar snart körskolan igen!

Orka!












KOMMENTARER:
Ortodoxx

hehe låter som att du har fullt upp ? :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: