Knottinvasion!

Min pojkvän har kommit för att ta mig härifrån, men inte förrän på måndag.
Jag hann knappt träffa honom förrän pappa fick hem skyliften, och då var det gjort. Så nu står min stackars glop ute på väggen och slåss med knotten. Kan lova att de är överfullt utav den sortens ohyror. Mygg, knott och broms!
Det här året är något utöver de vanliga, det är verkligen en knottinvasion!

Jag har pillat på allt i den nya bilen idag. Precis allt! Jag har nästan också grundläst handboken så snart kan jag vartenda bekymmer som skulle uppstå!
Jag älskar den bilen! Helt såld, och det var ju tur det! Den är så himla fin och allt är bara så perfekt och bra i den! Och sätena är farliga, man riktigt smälter ner och sedan sitter man där!

Imorgon ska jag jobba för att min Danne ska få umgås med far hela dagen och måla klart det som återstår längst uppe vid nocken. Och pappa är lika höjdrädd som resten utav oss i familjen så det blir Danne som får göra grovjobbet.
Tur jag har honom!

Norge eller Ålandsfärjan, det är frågan!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: