Imorgon

Imorgon, torsdag den 17 får jag veta om jobbet blir mitt eller inte.
Jag är så spänd att jag inte fungerar normalt.
Vet då en som inte kommer kunna sova ikväll!

Enligt min praktik har jag redan fått det där jobbet, jag har planerat och lagt upp hela helgen redan, så ana om jag blir djupt besviken om det nu blir det där omöjliga nej:et som inte finns i min värld?

Danne har åkt iväg med gubbarna till Dammån för att fiska inatt.
Jag har avverkat lite teori på körkskolan, hör och häpna!

Så nu ska jag bara njuta av ensamheten i det regntunga vädret, sätta på Tanya Stephens skiva Gangsta Blues och bara rånjuta av hennes otroliga röst och hennes texter, och kanske förhoppningvis ge igen på grannarna sedan i morse!
Morr, väcka en vid 8.00!

I'm tired of the hunger I see on people's faces
Tired of the animosity between the races
Tired of corruption in high and low places
And pricks with money but no social graces
Tired of being judged for the style in my hair
And the music that I listen and the clothes that I wear
Tired of life and death being sold as a pair and politicians who keep saying they care but
Maybe hoping for a change is a dream
Maybe life aint as bad as it seems
But if dreaming is the best I can do i'll be dreaming my whole life through



Grattis lillerbror på 17 års dagen idag! :D















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: