Presentpåsen

Förra veckan fick jag mitt paket från Nelly. Jag är inte nöjd med något.
Tro´t eller, men jag har beställt ett par svarta leggins... eller heter det strumpbyxor, och i så fall, vad är skillnaden?!
I alla fall, i detta lilla klädesplagg ser jag ut som en rimmad kassler. Jag känner mig som Janne Långben, det fattas bara hatten och öronen.

Jag fick även något frispel och tog en lila tröja, topp, linne? av nåt slag, och det hänger tyg överallt på den. Det första jag gjorde var att fastna i dörrhandtaget så den revades upp... JÄVLA SKIT! Fråga mig inte vad som hände där, skitful var den! Men billig...

Nu då jag kollar hittar jag mycket finare kläder, och vill ha nästan allt som är äängfläng! Men allt är så dyrt och jag är otroligt snål!
















Sen, jag, klänning? Vadfan? En klännig? Jag ser snarare ut som en utpysen höbal. Eller som "röksvampen" som uppstod vid bombningen av Hiroshima, fast uppochner.
Den var förfan skitful!
Grr!

Sedan, mitt i allt helvete så fick jag inte min "presentpåse" som Nelly lovat att jag skulle få. Nyfiknare än allt annat så drog jag iväg beställningen förra veckan mest för att få "presenten". Öööveraskning tänkte jag! Det visade sig senare att jag hade galet  fel. Sur som få brännde jag iväg ett mail på en gång jag rivit upp påsen och slängt kläderna omkring mig. "Jag skulle vilja veta vad presentpåsen innehåller, jag fick ingen!" Till svar fick jag att presentpåsen bara  var en jävla påse som man kan slå in en julklapp åt någon med.
Så idag fick jag äntligen den lilla svarta folieplastpåsen med klisterremsa.
Men det var tur, för mammas Bondepraktika var som gjord för den, så jag slapp slå in den åt henne!

Så nu Anders har jag köpt julklapp från dig till mamma och till och med slagit in den!


 












KOMMENTARER:
tihi

Leggins har inte den där strumpdelen xD

Anonym

"Hiroshima" dock. :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: