Östersundsbostäder

Varför ge nummer till den avlidne mannens syster i Sundsvall för visning av lägenheten? Som hon dessutom överlåtit helt till Östersundsbostäder? Jag säger då det.
Och jag kan hålla med er som alltid sagt det; att Östersundsbostäder är snäppet till pinsamt dåliga.
Östersundsbostäder är det största bostadsbolaget i Östersund, tror jag, det måste vara det! Och med så många kunder behöver de inte vara bra. De behövs ändå.
Jag är skeptisk inför visningen på lägenheten imorgon.
Jag som varit så hoppfull och drömt ny soffa och allt, men nej, det är borta nu.
Känns som denna vindsvåning med snedtak från 50-talet är snäppet fräschare än dessa relativt "nybyggda" hus.
Det återstår att se imorgon!

Nu kommer Chubby hem!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: