Svullafton

Sitter på jobbet. Sovit kanske 4 timmar i natt. Besöket blev kvar längre än väntat.
Emelie, Thomas och Martin kom och gästade. De hade hyrt film. Martin hade köpt godis. Emelie hade med sina cheezballz och dricka. Jag stod för mycket godis, chips, dip, kladdkaka och dricka. Thomas kom men en halvchokladkaka som han i sin bakfylla tröstat sig med under dagens gång, säkert.

Vi såg på Funny Games, den nya verisionen. Sjukt seg, i början tänkte jag "ska den forstätta så här i 1 timma till?" Och ja, det gjorde den. Psykisk thriller där två bröder leker med människor. Ja lite scary, men rätt seg. Thomas kunde inte sitta stilla, fick något slags nervsammanbrott där ett tag.

Sedan såg vi Martins favoritfilm, Silence of Sleep. Vad ska jag säga. Thomas haglade med dissarna om Martins favoritfilm. Och jag som trodde jag hade skev filmsmak, men ikke. Rätt lustig, inte så bra, eller jag vet inte. Den var helt klart frän, och lite rolig.

Sedan blev det ögongodis sdå vi satte på Fat Pizza bara för att för att. Men det var bara jag och Daniel som skrattade. Och Martin ställde upp ibland.

Det värsta är att jag har jättemcyket godis över, och det skulle lätt räcka till två filmkvällar till!

Tack för en trevlig kväll era muppar!
Det måste vi göra om, men kanske med fruktsallad och salladsbuffér ;)












KOMMENTARER:
Emelie

Tack för en trevlig kväll.



Måste erkänna att jag inte skrattade på den sista för jag låg och halvsov. Haha.

Thomas

DANK!



Det där med fruktsallad lät ju riktigt bra i mina ögon. Och förresten så skrattade jag när dvärgarna var med!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: