Litte ta våndera

Igår fick jag mitt paket från Junkyard och idag råkade jag dra iväg en beställning från Caliroots också...
Satt och kikade på Lyxfällan igår, och Danne varnar mig hela tiden för att vi inte ska bli som någon utav dom.
Krediter och lån. Men nej tack, min första lön och jag bara nåste få spendera den på något så värdelöst som kläder.
Jag är en som hellre köper en fräck mp3a, en cool mobil, de senaste lurarna, eller varför inte ett nytt ljud? Hemmabio?
Prylar, prylar, prylar!
Jag är gladare över att få ett tillskott som gör min lägenhet ännu praktiskare än en märkeströja i garderoben.
Min Peaktröja har dessvärre blivit uppäten av tvestjärtar.
Jag som jobbar på 118100 vet att man ska lägga ut wellpap, blöt har jag för mig. Inte orkat kika upp det närmare men. Frågan var om de kunde flyga, och yes they do!

Danne kom hem igår från sitt utejobb. Han pallade inte längre efter ha spytt galla och blod och dessutom inte kunnat andas och svälja pågrund av sina jävla halsmandlar.
Idag är han frisk så nu ska han bort igen.
Sköönt! Men jag får fortfarande inte jobba...
Har redan börjat kika upp jobb i Norge, bara 10 månader kvar, sedan är jag en friiii kviiiiinnnnaaa :D


Morghh...

Litte ta våndera= lite om allt möjligt.



Jaha, kikade upp det där nu om tvestjärtarna, man ska lägga ut blöt wellpapp för att locka till sig dom!
Illa!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: