För lat för att ha lite att göra!

Morgan Pålsson! Vilken stjärna! Jag älskar honom och jag älskar honom ännu mer efter att ha sett filmen! Ska nog ta och se den igen idag tror jag!

Då jag väl vill jobba, finns det inget jobb... Så där rök ju mina undanflykter från att komma bort från körskolan! Jävla skit!
Så nu har jag inget att göra. Jag hade kunnat åka in och sätta mig en knutta med den eländigt jobbiga teorin, jag hade just nu kunnat ringa och boka in fler körtider, men jag kan inte! Jag har så lite att göra så det nästan blir stressigt!
Jag ska hinna med allt, och det sista jag vill göra just nu är att ta kontakt med körskolan.

Blev klar med reportaget igår åtminstonde, ett problem mindre ur världen. Nu har jag bara fyra små uppgifter kvar som tillsammans bildar en enda stor klump besvär.

Och så tjatar de hemifrån, bokat fler tider? Ta och åk in och bli klar med teroin. Du får ju inte sluta nu när du börjat, ta och kör, boka fler, boka mer, gör mer!
Men daaampberit!

Nu ska jag gå och prata med min palm!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: