Fått fnatt!

Det var min pappas kommentar då jag under förmiddagen hörde av mig från körskolan. Jag satt då med teorin hela en timma och 40 minuter innan min inbokade körlektion.
- Om jag hade fått fnatt?

Just nu tittar jag på Du är vad du äter, och efter Grand Designs på kanal 9 dessa onsdagar så är detta min favoritprogram. Desto mer jag tittar desto mer älskar jag Anna Skipper!
Här kan vi tala om fnatt och fnatt!!

Igår fick jag besök av min älskade pojkvän ungefär en halvtimma. Det var jobbigt att bara få träffas så hastigt, innan han var tvungen att åka till Strömsund igen. Men han kommer ju hem imorgonkväll! Jag verkligen älskar den knulen!
Och sen ska jag jobba våran tid tillsammans under helgen, härligt!

Jag ska döda Wargentinsskolan! Vi börjar nog fan på tisdag. HELVETE! Jag ska ju börja på onsdag, jag är ju äntligen en trea, de som är äldst och ballast på hela skolan, och så ska vi börja på en TISDAG!? Fuck that! Onsdag!

Sen måste jag ta reda på om Boutiquen inne i stan har Koola Anna jeansen, VÄGRAR beställa från Nelly-balle...

Äppelcidervinäger!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: