Smörgåstårta

Såhär trött har jag inte varit på länge, och allt är Dannes fel. Jag började förbereda mig inför sängen vid 9, men då skulle han se Insider så då fastnade jag framför någon skit på datorn. Jag är lättpåverkad.

Jag ska ha matteprovet jag ännu inte haft än nu från morgonen. Det känns ju jättekul att redan nu veta att allt kommer gå åt helvete. Rent ut sagt.
Försökte igår, men det går inte! Alla k, x, y, variablar, och andra knepiga ord, jag förstår inte! Kan inte ens uttala det vi håller/höll? på med. Exponentexoptialfunktioner?

Sen idag då? Ja det enda jag tänker på är smörgåstårtan jag ringde och beställde från Tages igår. Jag kan se smaken framför mig! Fy fan vad gott! Jag har faktiskt vart in på deras hemsida och dregglat över bilderna minst tre gånger sedan jag letade fram numret och ringde!
Och jag som bantar. Hittills, på två veckor har jag inte gått ned ett enda kilo. Men jag var fan med på gympan igår!

Efter matten ska vi se klart den enormt dåliga filmen Italienska för nybörjare på filmkunskapen. Vi är inne på dogma genren nu. Sedan världens längsta lunch och efter det veckans absolut längsta och drygaste lektion: engelskan!

Så nu funderar jag på (ja förutom smörgåstårtan då) om jag ska skita i filmkunskapen. För efter jag gjort provet kommer jag få vänta helt själv jättelänge innan det kommer någon till skolan, så funderar på att dra hem och sedan bara vara med på engelskan.

Jag måste bara få ge mig själv lite beröm nu: JAG HAR VARIT PÅ SKOLAN EN HEL VECKA I RAD!!! (kanske)
Jag har inte gått hem, jag har inte missat någon lektion, jag har fan varit med på allt! (än) Happy me!
Bara för att jag är skitstolt över mig själv nu betyder inte det att detta kommer upprepas, verkligen inte!

Nu ska jag hämta en skål med flingor och kaneeeel och sätta mig här och söla lite över tangentbordet. Ändå tror jag att det är sveriges renaste.

Nu vet jag vad snålvatten betyder.

Dregglar!

Det är pappa som ska få smörgåstårtan för han fyller år imorgon! Det inte inte bara jag som fått någon fixidé!
Förresten, den 12 april 1961 blev Jurij Alexejevitj Gagarin den första människan i rymden! Då var min pappa jätte liten!












KOMMENTARER:
lollo

Åhh så han fyller år igen! Grattis Linn's pappa 51 nu! =)
Hoppas han får en fin födelsedag!

Duktiga Linn som varit på varenda lektion! Heja dig!
nej självklart inte ska det behöva upprepas! =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: