Sista dagen i april...

Det är onsdag, mitt i veckan på mitt jättesköna, avkopplande, stressfria extralov! Jag riktigt njuter utav friheten... eller nja, jag överdrev kanske lite.
Jag har världens depressionspaniksångest över projektarbetet som ska utföras i 3:an. Det är hur långt kvar som helst, jag vet, men det är just pressen att hitta på något grymt överlägset som gör allt så jobbigt just nu. Och våra ideér ska vara färdigspånade bara någon vecka efter detta lov, bara för att få lite feedback utav handledaren redan nu. Vad ska jag göra som kräver 100 timmars arbete? Vad kan jag hitta på för storslagen idé som gör mig unik? Vadsomhelst kan det vara lixom! Bygga en egen showbil? Starta och driva mitt egna chillraggamuffincafé? Eller fotografera kottar...
HJÄLP MIG!

På måndag ska vi även ha vårat pressmeddelande klart. Jag har haft hela veckan på mig nu att skriva det, men jag har fortfarande inte fått tummen ur röven och gjort något. Nej istället har jag jävlats med The Sims som helt enkelt vägrar fungera i deamon! Det kan jag syssla med, weird! Jag har inte ens kommit på ett revolutionerande ämne att skriva om ens en gång!
På måndag försummas även min sovmorgon för då ska vi upp tidigt i ottan och skriva engelskauppsats i tre timmar! Det känns ju inte sådär himlasupemegaskoj precis.
Sedan är det något nytt helvete varje dag i veckan. Nationella på tisdag i matteballen är ett rimligt exempel. Hoppas vi har en annan lärare som vaktar oss!
Men på fredag nästa vecka är det bara en lektion som förstör hela min dag, nämligen filmkunskapen. Jag ska dit i 40 minuter och lyssna på fem personer och deras presentationer av favoritfilm. Just de, var ju de med...

Det här känns inte kul alls! Inte ett jävla dugg! Och det är bara onsdag...

Jahopp. Sista aprildagen idag då. Faster drar ifrån mig igen så nu är hon äldre (47, men hon har alltid sagt att jag kommer ikapp henne;) ) och så fyller kungen år men det var mindre viktigt! Brorsan har alltid haft majbrasa och smällare för bara Carina!

Det är över 10 grader varmt ute idag, det skiner sol till och från och är helt underbart! Och är det över 10 grader så är det sommar enligt de meteorologiska termerna, som de sa cirka 14 gånger under en och samma nyhetssändning på 4:an. Tänkte på Morgan Pålsson och nyheter på lätt svenska. Så jävla kul! (youtube)
Ne men sommar, det var som fan!

Sista april, vad ska jag göra då, kanske nån intresserad undrar? Vad ska jag göra den sista april? Dagen som de försöker förbjuda män att dricka alkohol? Dagen då hundratals snorungar tycker det är jättecoolt att bli fjortisar? Dagen så slynarstorms klotter fylls utav ordet "supa" hundraåttatusen gånger? Dagen då många kommer råka utför div. våldsbrott? Rätt åt er!
Nej jag är inte ond, jag är bara rättrådig!
Men om jag ska svara på frågan ändå och visa upp min tråkiga sida så ska jag titta på film, ska åtminstånde se två stycken ikväll! Om jag får låna teven av Danne vill säga. Han klev upp jättetidigt i morse av egen fri vilja till och med, bara för att hinna spela GTA den lilla kvarten innan han skulle åka till jobbet =/

Nu är hårbobban Roy här och vi ska vara hundvakt åt stackaren ända tills på söndag!

image15
Bjuder på en vårbild !












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: