Och så gick det...

Ja, idrottslektionen jag tvingade mig upp för var ju verkligen givande. NOT!
Vi fick skruva i en och annan skruv, dammsuga rätt och lyfta med benen. Vi var fem stycken på den lektionen, av kanske 20.
På mediekommunikationen fick vi en ny uppgift, nämligen ÄNNU ett presmeddelande. Satt i sunken (datasalen) och spånande ideér. Måste verkligen säga att sunken har förstört många fina och bra dagar för mig. Som idag. Jävla luft!

Fick panikont i huvudet så efter jag ätit upp de enormt äckliga potatisbullarna ringde jag Danne som fick komma och hämta mig. Kom hem, gick och lade mig och sov fram tills middagen...
Har fortfarande ont i skallen som fan. Känns som jag har feber också.

Inget jobb än, jag blir tokig!
Och nu har jag insett, att det här året skulle jag ha tagit studenten!

Så deprimerande så man vill gå och dö...

Ne lite bubblor på det här!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: