Nu jävlar är det vår!

Äntligen har den där snön som vrålvräkte ned under en hel veckas tid försvunnit och jag är så glad för det!
Fast nu börjas det ju att tänka på vårkollektionen!
Orka det!
Emma fyller hela 18 år idag så gick lite på staden efter skolan med henne i det fina vårvädret. Jag säger då det: Hjälp! Hur ska det här gå då? Var inne på H&M och irrade runt som en och annan senil påskkärring. Jag har inte den blekaste om vad som är inne. Jag har inte den blekaste om vad som är ute. Jag har inte den blekaste om hur man ska klä sig till sommaren. Nä, Adidasbyxor och en fet t-shirt duger för mig. Jag orkar inte.

Hur många tjejer hatar verkligen att gå på stan och shoppa? Jag!
Hur många tjejer stör sig på andra ubermodemedvetna tjejer? Jag!
Hur många tjejer är egentligen så snåla att de inte ens kan köpa ett par örhängen för 19.90? Jag!
Vilka tjejer beställer hellre kläder från Junkyard? Jo jag!

Faktiskt har jag ett par leggins! Det är väl det modernaste jag kan komma att skryta med, men ingen har någonsin sett mig i dem! Haha nej för jag använder dom som långkalsonger då det är lite kyligt ute!

Men nu är det vår, jag har PANIK! Jag har inget ordnat sommarjobb, jag har inga pengar. Och som grädden på potatismoset så har jag ingen som helst klädsmak eller motivation inför sommar 2008!
Känns bara jobbigt för jag vet att jag kommer få vara hemma på affären i byn. VILL INTE säger jag bara!

Hopp... Blir väl som det blir och det blir oftast som jag inte vill att det blir...

Slänger in en bild på min personliga logga, men jag har inte tid att skriva innebörden med den.

image11


För nu ska jag skriva ett oslagbart CV.

Ge mig ett jobb?

Tjaos












KOMMENTARER:
lollo

våren är sköön!
äsch orka mode!

Hoppas du
hittar ett jobb! =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: