Konsistensen av tapetklister

Jag hittade absolut inget att äta till frukost i morse. Kylskåpet består mestadels utav margarin, bords, flytande och stek. En flaska solrosolja hittade jag med och ett oöppnat skinkpaket.
Vad kokar man ihop på det? Skulle haft en fritös...
Men där jag aldrig kollar, där bakanför sodastreamen längst in i skafferiet där det i vanliga fall brukar växa potatis, där hittade jag en förpackning med Varma koppen! Potatis purjolök tror jag det var.
Den har en härlig smak utav gamla coop chips som fått legat och dra åt sig dofter utav vitlök och vice versa i ett kylskåp över en helg.
Soppan har en konsistens som liknar tapetklister, och en och annan torkad purju, om man nu ska lita på förpackningen, och se! Volia!

Är förvånad att jag är så pigg idag med. Har ju bild och allt annat jäkelskap, torsdagar har det inte bklivit många av i mitt liv, och har det blivit så har jag bara varit där halvdag, fram till lunch ungefär.

Nu ska jag fortsätta med min soppa och hoppas jag överlever ända fram till efter 13.30. (Och akvarellmålningen)

I deras ögon är du inget värd
du lilla människa som på oket bär...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: