Hälsovakten!

Nu har jag hittat det som kommer att bli min räddning under min bantning, som hittills inte varit så lyckad.
Eller banting är egentligen ett fult ord, viktminskning om jag får be!
Det var ett superbra program, Hälsovakten, som jag hittade igår och som jag kommer ha hjälp utav, verkligen!
Svåraste kommer nog bli att knappa in varje måltid och varende minsta lilla kalori jag stoppat i mig, men jag tar det med lite överslagsräkning.

För att gå ned 10 kilo på 8 veckor får jag bara äta 960 kalorier/dag, och jag vet, det är på tok för lite! Men jag kan äta uppemot 1000, men då måste jag i någon motionsform få bort det där överflödet.
Ne, Hälsovakten var det jag behövde just nu i denna trista, snöiga vardag!
Fast Erik och Mackan förgyllde den lite måste jag erkänna.

Imorgon är det mediekommunikation, och istället för att göra klart min personlina logga så sitter jag här och ödslar värdefull söndagseftermiddagsdepptid till att skriva några meningslösa rader i min fjuttiga blogg! Kul va?
Jag har haft över en veckas tid till att göra den där satans loggan men jag har inte kommit någon vart än!

Lovar att lägga upp mitt resultat (om det blir något att skryta över) i morgon!

Nu ska jag äta pistagenötter, för jag har fortfarande tillgodo i mitt kaloriintag!

Baj för nu
















KOMMENTARER:
lollo

Jag blev medlem, eller jag har den där prov-veckan! det var jättecoolt ju! Tack så mkt för tipset!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: