Frysen fotograf

Idag har vi äntligen fullbordat våran film!
Skådespelaren B som vi ordnat sade oturligt nog upp sig en kvart innan vi hade tänkt börja filma, där efter lunch. Då var det kört tänkte vi, men nej då, en vänlig själ ställde tillslut upp efter lite (läs mycket) tjat och gnäll. Tack J-K!
Vid 15- tiden (då resten av klassen slutat dagen för längesedan) gick vi ner till filminspelningsplatsen för att börja bråka om hur, vad, vart, när och varför vi skulle göra si eller så och inte det?

Efter 1 timma anlände skådespelarna, (ett tack till Filip med) och vi satte igång att gnabba ännu mera, men tillslut kom vi överens.
Kan bara säga att jag inte ser fram emot redigeringstiden nu! Fan vad vi har tjorvat till allt.

I cirka 3.5 timma stod vi där nere i Badhusparken och filmade, tog omtagningar, planerade och hade våra dispyter, men nu är det KLART! Så skönt!

Det värsta var att det var bara 3 grader varmt ute och blåste. Kallt som fan blev det och det påverkade våra humör lite. Jag hade verkligen inte skor för att vara ute i kylan, speciellt inte för att blöta ned dem och sedan stå ute i snön. Så tårna pirrar lagomt nu i mina varma, söta duntofflor. Har ingen känsel i dom än förövrigt. Fingertopparna är lite bättre. Håller på att koka bulgur så stoppade ner dom så de fick värmas i det kokande vattnet ;) Efter ett tag blev det skitsvårt att hitta "iris" eller bländaren på kameran för fingrarna var som ett par Twister isglassar.
Och smart Linn Elofsson att ta en tunn jävla sommarjacka med bara en enkel t-shirt innanför!
Men jag är ändå nöjd med min insats som fotograf i våran produktion!

Nu ska jag äta kyckling!

Baj













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: