Donat med bloggen!

Yes jag är en medianörd och jag gillar design, och trodde jag skulle bli en jäkel på det grafiska, men enda sedan första medieproduktionen i 1an har jag gett upp det här med htmlkodexhexmexkoder!
Jag har mycket kvar att göra innan jag blir helt nöjd med den här bloggen.
Headern t.ex och allt är så skevt det kan bli. Snett och vint.
Men jag gjorde det, och jag har nästan även lyckats!

Allt började med att jag faktist var på skolan! (stor applåd till mig) och såg någon som tittade någons blogg som absolut inte såg ut som mallarna man ser här, och nu har jag suttit och pjollrat på!

Idag har vi börjat! Varit ute och gått en timma nu efter... kebaben!
Imorgon har jag skridskor men jag känner mig fortfarande lite "krasslig". Nej men ärligt så är jag livrädd för sådanna där sporter då ett gäng gymnasieungdomar glider runt som pyromaner på sylvassa skridskoblad och bara väntar att få slå ut framtänderna med en klockren trätt med den stenhårda pucken! Eller så ramlar man de extra 5 centrimetrarna det blir av att stå på de bjängliga skorna och bryter/stukar armar och ben.
Idrott är inget för mig, defenitivt inte om det ska vara farligt, som skridskor, klättring eller studsmattehoppning och kullerbyttor och clownerier...

Ne nu snart pussas å kramas sverige ;)

Lovar att fixa på bloggen mer imorgon!

Hajs!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: