Det här med codecs...

Och så var det ju det här med codecs...
Jag fattar verkligen ingenting!
Det är alltid lillebror som har fått hjälpa mig med att utrusta min mediaplayer så att den ska kunna spela upp vice versa format och få dit texter och allt annat.
Då jag nu skulle testa att få till Transformers med kvaliten 1080p och hela 16gb stor, så gick allt åt helvete.
60 spänn fattigare är jag på telefonen nu också, allt för en dum kod till ett program som jag inte fattar ett skit utav.

MVK fil. Så heter de nuförtiden ja, jag hänger inte med alls!
Försökte spela upp filen i alla mediaspelare som finns på datorn. det laggar, hoppar och ljudet är eftersynkat som bara fan! Då jag fick till undertexten fungerade det i två sekunder sedan lade allt av.
Efter att jag pjollrat på med diverse program med keys and cracks så lade hela datorn av tillslut. Jag är verkligen inte haj på detta!
VLC strejkar totalt, "det här programmet svarar inte" den där fruktade rutan man hatar mest utav allt dyker upp sedan får man sitta och vänta på att datorn kurerar sig.

Då jag skulle testa en annan film hade jag plöstligt tre undertexter till en och samma film.

Man ska inte ge sig på sådant här då man inte vet ett jota! Jag blir bara extremt förbannad och det slutar med att det är min stackars bärbara dator som får ta smällen.

Ibland kan det vara värt att köpa film!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: